Followers

Study dundee



2 minggu jer lagi n jari2 aku masih ag menari2 atas keyboard neyh.Haiyaa..Mid sem exam juz around the corner jer nih..

Last week mase ngah siap an bahan tok keceriaan kelas,aku tertarik ngan pilihan2 IPTA n Universiti2 dak2 kelas aku.Walla,berbagai macam.Ade nak g Korea,London,Jepun la,Madinah,Al Azhar.Waa,hebat2 belaka.Yg pilih IPT tempatan pon ape kurangnye.Same jer sumer.Yg menarik perhatian aku adalah impian masing2 uh.Hm,sumer ade impian masing2 yg mesti dicapai utk diri seniri n keluarga..

Teringat lak waktu study kat asrama dulu2..Rase cam free j,ringan2 j study malam sblom pekse..Ye la,ramai kawan kat situ..Sambil study ley gelak2,makan2,gosip2..Tp,skrg aku da dok lua..Huh..Hm,aku xkate yg dok lua ni ag aman..x...Bagi aku,belajar bersame2 adalah langkah yg paling efektif untuk berjaya.Tp ag,xbermakna juge belajar sesowang tu cara yg salah..Ape yg penting kat sini aku nak tekankan kte 'belajar' tu bukan untuk kejayaan seniri tp untuk kejayaan kawan2 kte jugak.'Belajar' yg aku maksudkan tu adalah tolong menolong sesame kawan dalam ape jua keadaan.Xkesah la belajar ke o perkara laen.Yg penting kte mesti tolong 1 sama laen.Mcm ni,bru la impian2 masing2 td tu tercapai.




PooOt..Ek,study camni la seronok.Xde gangguan langsong.Walaupon,member kte melepas.Ha3

hm,rasenye ade perkara yg ag penting aku kene wat pasni..K la,aku doakan kte sumer cemerlang dalam apa jua perkara yg kte hadapi.Amiin..

See ya next time.

Pen off~




0 Comment:

Post a Comment