Followers

nak beli......


Try to be jimat cermat

tapi....

hati ni memberontak la.huu...

takpelah.its ol up2me la kan nk ape pon.mentang2 la da berduet.hu2

skali skale kite kne gk penuhi kemahuan kite.takot bosan plak bile ikot keperluan je.

hm,cukup j duet nnti,aku nak beli.

Nokia X5


Hm,lame dah aku usha smartphone ni.

mmg smart dowh.3.5g,wifi,gprs tu sume aku ta ksah sgt..juz suke ngn bentuk n size dy


comel kan?
hm,da tentu2 la ringan..aku suke mode music player dy.

hm,delicious!!

nak dikatekan,aku ni mmg xminat langsung ngn phone2 cnggih sblom nih.ape lagi kalu tuka2 phone.lg la aku ta suke..(mslh kewangan la tuh)
ha3.
tp,kalu da beminat,wtpe kite pendam en.
bende baik ta elok ditangguh2kan.
hee.
tggu la sbulan lg.
kowg kan nmpak dipoketku berbentuk 4 segi

yeayyy.



2 Comment:

Afiqah Aisyah~ said...

walla wehh.smart2.belikan aku sebijik.hihihi.

Selftitled said...

tak kan sebijik jer?.he3.

Post a Comment