Followers

Result2 ! Alhamdulillah :)


Bismillah~

Ingat lagi pagi tu..
Tepat kul 9 pagi aku sampai kat umah.
Hari sebelum tu ade dinner Takasima kat Penang..
Hmm..Best gak la trip ke sane tuh.
Ok.smpai2 je umah aku terus memunggah wardrobe mncari bju skolah, tie ,tali pinggang n sume tuh
naseb baek jumpe
tp tie?
memang dah hilang ke mane aku pon tataw.haha
terus g gosok2,mandi2,n merempit terus ke skolah

* rase cam longgar da bju skolah aku tu.yay.bngge.hu2

smpai2 jea tgok ade sowg je mmber yg bru dtg.si Faiz Hadi..
tgok jam da pukul 10 pagi tp xde owg
pke kan dak2 ni tanak amek result agknye.

hmm...dipendekkan cter,kul 11 lebeyh
dewan da mule penuh ngn dak2 batch SPM 2010..
n dipndek2 kan lagi cte..
aku dapat keputusan yg cemerlang pada hari tu.
Alhamdulillah

10 A , 1 B

Pipi aku tetibe je basah lepas teacher Azlin tunjukkan slip peperiksaan tu kat aku :)
"Tahniah Nazrin,kamu dapat 10A"

^______^-

Satu pelukan utk ayah aku..n aku rase sgt bangge dgn keputusan SPM batch aku.
Tahniah utk semue.
Aku doakan kowg semue berjaye didunia ni dan juga diakhirat.

Till then~


0 Comment:

Post a Comment