Followers

Syukurku


Ya Allah
aku bersyukur dilahirkan sebegini.
dilahirkan dalam sebuah kehidupan bertunjangkan deen Mu

aku bersyukur kerana nikmat hidup ini,
sebagai seorang hamba yg xhenti2 mengharap keredhaan Mu.

Ya Allah
Sungguhpun diriku tiap kali leka bermain permainan dunia.
lupa akan suruhanmu.
Namun aku masih tetap meminta memohon keampunan n diberi kenikmatan lagi pada Mu.

Hinanya hamba Mu ini Ya Allah.
Seakan2 tidak malu meminta2 pada Mu.
Walhal aku lebih senang melakukan dosa2 pada Mu.

Ya Allahu Rabbi,
Aku tagihkan keberkatan hidup dariMu,
redhailah perjalanan hidupku yg singkat ini Ya Allah
Jadikanlah aku dikalangan orang yang berjaya dan
sentiasa
bersyukur
dan terus bersyukur

amiin

:)


2 Comment:

Malaysian Boy said...

hi nash..da lme x jmpe..haha..*tbe2

_Selftitled_ said...

hai afiq...bersyukurla kite berjumpe ni.hihi

Post a Comment