Followers

1st,u said u want.Then,u said u will...





Assalamualaikum sumer!!
Wawawa...Lama uh xpegang keyboard.Huhu..
Sorila kamu3..Since 1st week ag,bertubi-tubi kerja yang aku kene bereskan.Kerja inilah kerja itulah.Tp,semangat blogging aku ni mane penah kenal penat langsong.Ho3.Chaiyok!
So,here i am..

Hmm,skrg baru jer abes minggu yg ketiga aku kat sekolah tu..Rase kejap sgt mase berlalu.Kalau boleh setiap saat aku nak wat sesuatu yg berharga n 1 day bole jd kenangan yg indah pas abes skola nt.Nak diceritekan,angan2 aku 2 pon tercapai gak.Yea~.Tercapai sebab setiap minggu aku S.I.B.U.K.Ha3.Ey,kire kenangan yg best gak uh en.
.

Sekolah menengah ni xsame ngan sekolah rendah.Kalu dulu time kecik2,sumer bende cikgu jer yg settlekan.Nak wat camtu skrg ni?haha,alamatnyer SKK lar sekolah tu nt.(Sekolah Kelam Kabot)Hehe.Awal2 taon da kompemla sekolah SHAMS ni sibok ngan sukan2 eh..Pompan da bole merentas desa.Hm,baguslah camtu.Kire sesuatu yg adil la ntok kaum pompan kat skolah ni.Ade perbarisan pulak.Ok2,seronok.

Tp,yg ak xsenang,nape perancangan skola cam sakit cket ek?Bukan pe,skola laen sumer da mule merentas desa n ade yg da nk start wat hari sukan da.Latihan umah sukan bulan 1 ntok 3x j,merentas desa bulan 2,Hari sukan bulan 3,kowg2 rase ape yg xkene ngan plan skola ni?Taw pon pelik..Eiyai,sabar2.

Ag satu,kes perbarisan.Kalu ye ye sgt nk wat,jgn la sampai abaikan ktowg ni.Jap kate laki n pompan yg ley join jap kate pompan xdibenarkan plak.Adoi.Skrg,xde berite langsong sal 2,ntah kompem wat ke x perbarisan taon ni.Hm,ntah lor~.Tok pengetahuan sumer,perkare ni aku follow pndgan student2 yg laen bukan seniri2.Ho3.Nt,kene banned plak.

Alhamdulillah sibok mane pon aku ni,siap gak tugas2 yg aku kene wat tu.Xcepat xlambat.Cume,homework tu,uhuk3,ter3lewat cket j nk siap.Hehe.Tp,xpe bukan nk bngge,aku tulis ni berdasarkan pe'el student2 laen gak.Nanti kene banned plak lg.Heh3.Conduct latihan umah sukan da beres,liqa' pertama Lajnah aku pon da wat,keceriaan kelas on the way j lagi coz ngah singgah R&R jp n PSS?Hu3.Pon da selamat.Cumernye watikah perlantikan tok Isnin depan j lom prepare ag.Cuak banget deh!

Kadet Bomba taon ini aku n Mahdi lepaskan kat owg laen tok jd pengerusi.Aku da xsanggop ag nk tanggong beban2 kerje nt.Tp,cikgu minx gk pertolongan ktowg tok latih kawad sebab ktowg dah berpangkat ketua platun.Xpe,juz kawad basah,kawad formasi n kawad kering jer.Aiyo~.Hope dat xsusah nak latih ngan dak2 ni nt.

Papepon,sibok2 ni best senanye,bg aku la.Kalu dapat selesaikan,walla,nikmatnyer.Kalu xsiap2,wahaha,pemalas gler..Xsabar nak tunggu surprise yg akan datang.Hm,MTAQ,MSSM,PERKHEMAHAN,IHTIFAL,2 sumer tunggu mase je nk menyibokkan aku tuh.Next2 year da xmerase ag idop yg sesibok ni.So,papepon beban ke tugas ke,i appreciate it coz like what ive said,satu hari nt kte akan terkenang balik tentang sumer2 ni.Have faith wherever you endaveour.K.kepada pengawas PSS yg baru,selamat bertugas ngan baik!

Jumpa lagi ~



P/s=Lame sgt xmengepost sampai berame2 blog aku.Huhu.

0 Comment:

Post a Comment