Followers

3# Cuti(Terjon Laut)

Terjon laut??
Huha.Mane ade.Gebang jer lebih.Actually,ktowg g sni la>>>




Hmm..kre cam terjon laut la gak.Ha3.Yg ni pown 1st time gak aku g.Ala,kowg mesti da penah g lg awal dr aku en.Ho3.Hm,selame kg aku kat KL ni,bru ni la 1st aku g Aquaria..Seriously,tempat ni mmg best..Excited sakan aku dalam ni.Bukan sakan jer cam sakai pon ade.Hu2.




Ni balang gajah namo eh.Ha3.



Dalam tank ni ade ikan air tawar katenye..




Rockfish.




The Tunnel.




The Grandfather.He3.Atok Amat ni.




Sweet Couple.



"Lar,wey,sentoh cermin jer baek xpayah",kata Jerung




Ikan2 ciptaan Tuhan.Sob2.Terkesima plak..




Ni bukan ikan."Ikan" pon bukan.Ha3.




Guess who'x coming??










Encik turtle la.Camne x excited sakan aku time ni.




Stingray ade pun~



Cam floating la.Salute la kat kowg,Oi Obor2 oi.




Plek.Makhluk ni bukan supposed to b extinctd ker?Hm,pape jer la yg penting tempat ni mmg membeliak kan mate aku.Hmm,ciptaan Allah tu mmg sgt2 luas n unik.Subhanallah.Xrugi kalu kte g sni..Ag satu,kat sni best.Ade aircond xmcam kat zoo.He2.K la,cuti2 gak ni nak gtw ni tp bukan nak riak lak e..Hm...Omwek aku xsiap ag ney.Sbok bena merayap2.Hu3.
K la,Out 4 my life n death duty.My Omwek!




Tata~



3 Comment:

mizah said...

uiihhh..selalu g jln..
h/w da ciap??
haha..

PiPah said...

Mizah ni dh tau ,tnye plak..:D

Tuan belog said...

Err...Tumpg lalu~

Post a Comment