Followers

Anugerah Nya



7 Februari 2014

di meja makan Malam Anugerah Siswa

aku : eh tinaaa..ape yang akan terjadi dgn kite malam ni ek? *nervous*
tina : taktahuuu..kite pon xtahu..tahu2 je diorang suruh pakai cantik2 untuk malam ni
aku : samelahh..dah la inform last minit~ ..urghh dah la meja makan kita pon asing
tina : tahu xpe..takotnyaa..tudung kite okay x? *belekblelektudung*

hihi

aku x pernah lagi dapat surprise yg seseprise macam ni..tapi its happened already.haha..alhamdulillah..malam tu aku dinobatkan sebagai Anugerah Tokoh Mahasiswa Unggul 2014 peringkat RCMP..woww..alhamdulillahh..beratnyeee nak terima tapi itu pilihan mereka..mungkin rezeki sementara yang Allah pinjamkan ni untuk mengingatkan kembali aku pada Nya..

tapi..

jauhh dalam sudut hati aku..x pernah terdetik pon untuk mengejar anugerah macam ni..ye, selftitled suka sangat melibatkan diri dalam pelbagai program dan sukan..bukan sebab tamak..tapi sebab peluang..peluang yang hanya datang sekali je..jika dibiarkan belum tentu ada orang lain yang mengambilnya..mulanya memang zero, tapi sebagai manusia, kite perlu bersedia untuk salah dan menerima kesalahan..baru lah kita berjaya di akhir nanti..aku yakin dengan itu.

puasnya bila kite berjaya membuktikan kepada orang lain asalnya kita loser akhirnye the great winner..kepada sahabat2 yang lain..rendahkan ego anda seketika..banyak kan bergaul dgn orang yang lebih berpengalaman dan jauhkan dari sifat mementingkan diri..insya Allah

kejayaan selangkah dihadapanmu

amiinnn

ini muka2 pemenang anugerah malam tu
Atina = Anugerah Mahasiswi Unggul
Shamirul = Anugerah Usahawan
Arafah = Anugerah Sukarelawan


p/s : x sabarnyeee nak berprogram lagi..mihihi








1 Comment:

Ольга Петрова said...

Выбирай=> анкеты проституток Нижнего Новгорода PrivatNNover bukan sebab tamak..tapi sebab peluang..peluang yang hanya datang sekali je..jika dibiarkan belum tentu ada orang lain yang mengambilnya..mulanya memang zero, tapi sebagai manusia, kite perlu bersedia untuk salah dan menerima kesalahan..baru lah kita berjaya di akhir nanti..aku yakin dengan itu.
Госпожа нижнего новгорода проститутки. Я дам Вам почувствовать всю прелесть секса... У Вас есть отличная причина встретиться со мной, снять стресс, или просто расслабиться! Только поверхностные люди не судят о человеке по внешности.

Post a Comment