Followers

Kem Smart Solat



Assalamualaikum~
Hey ya...Seperti yg dijanjikan sblom nih.Nah,enjoy!!..




Hari nie 27/02/2010...Aku, Zahid ,Acap n Ikhwan ade program.
Time ni kol 8.30,ktowg ngah tunggu transport.lalala~




*pOof!!*.
Hah,sampai pon.Ni la destinasinyer.Hari ni ktowg kene jd fasilitator tok Kem Smart Solat kat sini.Rase2nye ape yg terjadi ek nanti?Hu2.



Ahaha,xlen xbukan.Mule2,kene isi perot lu.Hi2.
"Acap2,kalu aku tambah ade owg nampak x?",Zahid.

Kem Smart Solat nih adalah prog 1st yg persatuan penduduk Taman ni wat.Dyowg himpunkan anak2 dyowg kat kem ni sebab ikot cternye dak2 ni suke wat bising kat surau pastu jarang solat ngan betol.Hmm..Penyelesaiannye,ktowg2 dari Shams ni pon dijemput la tok menyelesaikan masalah tu.
Tp,tw x ape yg menjadi masalahnyer kat ktowg?
Ni ha...




Lebih dari 100 owg budak2 yg ktowg kene guide.Huih.Dari darjah 1 hngga ting. 1.
Mak oii.Ramai e.




Kalu xmerepek xsah.Ha2.Cdket briefing..




Lupe lak,selain ktowg ade gak fasi muslimat.Form 4 la.
Dari ujong,Husna,Ain,Zakiah n Afifah..
"Karang ade gak yg kene makan ngan aku ni karang",Acap n Zahid



He3.Kami janji xkan nangis walaupepon yg yg berlaku.



Ni team aku.Cbe kire bape owg budak2 darjah 4 yg aku kene conduct??Xsilap aku,ade 4 owg yg xinterframe.Fuh~




Hm..Ni team Afifah n Ain.Dyowg conduct darjah 6.




Ni plak anak2 Ikhwan.Ha3.Dy pgg darjah 1 ngan 1001 perangai.



Time ni da start sesi kedua plak.Sesi pertama td bacaan dalam solat jer.Skrg,praktikal dalam solat plak.Hah2.Abes la kowg sumer.



Nape ramai sngat yg menggaru?Ni xsah ni.



"Lepas sujud kite watpe?..Ruku' ke?X.Duduk antare 2 sujud.",Ikhwan.









"Kids rules!!"..Yes!!Da abes..



Sesi muhasabah diri



Wey,nak balik tolong lar.Xtahan da ni..



Oi,da2 la.Muhasabah sgt da tu.Hantok2 pale plak.Da abes da pon.

Majlis penutupan..



Citer gula2 mentOs.
Sajer aku nak masukkan sal ni.Hmm,senanye memang idea aku pon bwk gule2 tok dyowg ni.Yela,nak happykan budak2 sblom balik la katakn..Tapi,aku lupe..Er,aku sebot,budak2??












"Da la Cap.Gerenti kte xdapat punyer gule2 tu.Baik kte posing jer"

Pergh,punye la macam budak2.Hu3..Berebot2.Isy2.Mentos je pon.Sampai keychain kat beg aku tercabut.Hi3.Kompem pasni,aku xnak bwk gula2 ag da.Bwk kismis plak.Ha3.

Ok>>>



Sekian saje cerite dari kami..Seinfiniti kesyukuran kpd Ilahi dgn pengalaman yg kami alami hari ni.Sesungguhnye,peluang yg diberi sungguh memberi makna sepanjang hidup kami.Bagi kami, program ini telah mencapai matlamat ngan sepenuhnye.Akhir kata,pesan kami,abg n kakak kepada adik2 yg disayangi semua..

Jgn la mendera kami lagi pasni.Ha3.
Time kaseh sgt2 kat pihak surau Taman Seremban Selatan fasa3 yg sudi menjemput kami menyertai program yg best ni.Semoge Allah memberkati kamu semua.

[Zahid,Ashraf,Ikhwan,Husna,Ain,Afifah,Zakiah]

Jazakallahu Khairul Jaza'..

Jumpe lagi ea~



8 Comment:

wardah07 said...

ermm..nmpak cam best gler!!
cane korang leh g??
x tau pape pon..
bkn nak ajak ann..
haha

Benz Zahid. said...

woih. gmbar aku tu BUKAN tgh garu lah. hahahahaha. =P btw, stylo lah post nih. =) aku grab some pic aw. hehehehe.

Malaysian Boy said...

camne nash ade dak2 cam kat SKSK tak...
ade yg minx no???
ape2 pon...
terbaik stakat ni...

TeRRoRRiZZ said...

alhamdulillah.........
seronok lak tgk budak2 tuh..
huhhuhu

_Selftitled_ said...

To mizah = Ktowg hanye mengisi tempat kosong jer.Tu pon last2 minit..Last2,dapat gak la join.He2.Thanx to ust Hisyam.

_Selftitled_ said...

Afiq??Weyh,ble ko wujud ni??Hahaha.Btw,thanx.Kali ni xde dak minx2 num ag da.Jgn riso.Dyowg minx mentos jer.Ahaha.

_Selftitled_ said...

TeRRoRRiZZ~Memang seronok kne pow.Hi2

Post a Comment