Followers

Kisah Katak

Assalamualaikum..

Hmm,macam yg aku janjikan..Entry kali ni aku nak cter an sal katak.Ha3.Cter ni dr seminggu lepas ag ni.Tp,xpe la.Kalu berjanji mesti ditunaikan..Ok.Aku rase sumer student science stream kat skola ni penah merase bedah2 katak ni.Tok pe?Hu3.Of coz la tok experiment dlm kelas bio.Tp,rase2 aku la,experience yg ktowg dapat ari 2 kompem berlaenan ngan skola laen o dak2 laen.Hu2.Pe nyer?Jom terjah..




Ni la hasil tangkapan ktowg selame 2 malam.Hm,mmg banyak tp kecik2 jer.Bole la.




Operation time!




Acap,ko da bace Bismillah blom?




Oo,Mail..Time bedah2 katak x lak ko tido.Hu2.




Ha3.Da xgerak bole la,cbe ktak tu idop ag.Mau menanges si zahid ni.He3.




Keriakan Acap yg terserlah.




"Sape kate aku terer menembak jer?Ha3.Rambut aku ni menerangkan segalenye.",monolog Jasmi.




Ni la akibatnyer kalu xreti nak beza kn katak ngan telinge owg.Ha2.




At last......Er katak,sori la..




Ikhwan,Umar n katak2 nye.Ai?Pe jadah nye katak2 laen uh.?




Jasmi n Mail ngan kepuasan yg melampau.Hu2.

..................................................

Sorry,gambar2 hasil pembedahan yg senonoh je yg aku letak dalam ni.Yg laen uh,ngeri sgt.Hu3..1 perkare plek yg berlaku yg bakal memelikkan kowg.Katak skrg mule keluar dari tempurung tok mencube sesuatu yg baru.Pernah dngar katak makan katak,atw,katak tikam belakang katak?Ha2.Try tgok ni...





Bhaha..Yes..Bos kte da mati.

...............................................

Ha3.Yg kes ni ag terok.Ktowg snap senyap2 jer>>



Oi,bilo nak rehat ni.Ponek den membodah membe den ni ha.Perot da lapa da ha.




Woi,apo mee sodap lak kat dalam perot dio nih.Pelahap ko?Isy3.




Yg ekau terpoluk2 gunting 2 pe jadah he.Bak sini ha den nak pakai.

..................................................

Ha3.Macam 2 la yg berlaku ari tu..Hmm,yg penting,pengalaman ni satu2 nye yg berlaku sepanjang idop aku..Pas ni,nak bedah2 owg lak.Hu3.Bukan tok experiment bio tp tok karier aku pas ni.Insya Allah..Semoge segale perbuatan kte kat dunie ini diberkati.Kepada batch form 5,teroskan perjuangan n blaja la lek lok termasuk la aku si pemalas ni.K,sekadar gurauan.Jgn amek ati ye katak2 sekalian.Thanks 2 Den tok gambar2 ni.

Wassalam



0 Comment:

Post a Comment