Followers

Adoi!!!

Salam..


Wikiki.Taw x,ari ni aku amek jpj test tok lesen motor.Hm,nak dapat lesen P la katakan..Dipanjangkan cter,aku pon bgon le pepagi dlm pukul 7 cam2.He3.Mustahil en?Bukan senang nak bgon awal2 pg time cuti ni.Kui3.Xpe3.Then,sampai jer kat COTT 2,aku g la daftar name n amek no giliran.Akhirnye,dapat gak aku abeskan pelajaran aku rini.Seronoknyer...

No. 35..Uiyai,kalu camni lame la nak tnggu giliran kene test ni.Isy3,takpe.Ari last la katakan..Aku menunggu dengan penoh kelaparan n kesabaran.Ouh..

Sampai giliran aku,aku pon g la membawa motor ngan penoh readynyer.Segale ilmu da aku hapal kat kepale ni,tinggal nak luahkan jer.Hihi."Ok,no 35,jalan",arah si abang jpj yg 'macho sgt' 2..Aku pon jalan ngan moto2 tu skali.Ha3.Memang r takkan jalan kaki plak.Haha.Aku wat la blek ape yg aku praktik kn sblom ni n sumernye berjalan lancar.Titi?ok.Emergency brake?Ok.Kon?Pusingan 8?Selekoh tajam?.Yg ni sumer ok. Tp,mslahnye aku yg kate ok bukan brader jpj 2.Huh...

Sampai la abes aku kejekan moto ex5 tu..Then,aku naek la kat ats menare yg brader jpj tu duduk.Dup3.Punye la cuak nk taw result.em3..Aku pon amek la slip keputusan yg dy hulurkan tu.Nak taw keputusan aku pe?Huhuhu.Jeng3.Ni hah.







Waa..Terernye.Alhamdulillah..Tp sabar3.Cter xabeh ag ni..Aku just lulus tok bahagian 3 jer tp bahagian 2??Sape tw..Meh aku gtaw..Hu3.Aku xlepas lor..Aku tersalah kat bhgian emergency brek rupenyer..Adoi.Awalnye, aku x rase bersalah lgsong.Ye la,aku wat sebijik jer cam pe yg aku blaja..Tp,cikgu aku kate,"biar kan je la bukan rezeki kamu kowt rini..Tp,cikgu bangge sebab kamu lepas bhagian 3.Uih,susah 2.Ramai pelajar gagal kat situ tp yg kelakarnye kat bahagian 2 lak kamu kantoi.Wakaka."Heh.Cikgu ni memujuk ke mggelakkan owg.Xpe2.

Hmm..Akhirnye aku pon redha j la.Ak da wat yg terbaik tp Tuhan da tentukan awal2 ag kptusannye.Hu3.Ingat kn da seronok la ari last ni.Ha3,Tgok2 kene retest blek 30 aribulan nanti.Hmm.Lame la plak.Doakan la aku ek...
Tp xpe,aku da ad lesen L n diz week aku nak g beli motor.
WaA,suke nyer....
Cumenyer aku x decide ag nak beli motor pe.So,aku nak minx pendapat kowg2 ni,motor pe yg kowg nak aku pkai.He3..Aku xkesah jer pape moto pon yg penting pasni senang cket aku nak g tusyen,study group,g surau.Hek'ele..Yela tu.Ha3.Hm..Ni pilihan aku mane satu ag cantik??
















Mane2??
Hmm..
Ok..Aku xkesah pown senanye.Da dapat beli pon da ckop Alhamdulillah..Janji aku x menjahanamkan da la.Hu2.Aku ni bkn senang nak jage barang cantek2 ni.Same je la cam kowg2.Ye ke?hahaha.Sblom aku outing,aku nak tunjuk ni r,kat bawah ni gambar yamaha 135 lc lepas kene make up.Hu2.Hot gler kan?K,thanx guys.Taa~











Jangan lupe.Doa kowg2 sunggoh bermakne dalam idop aku.Same2 doa same2 sukses ea.

2 Comment:

Unknown said...

salam...di mana saya ble dapat cover lc macam gambar di atas

Unknown said...

msg saya 0199542007

Post a Comment